Reklamní předměty mohou být nákladné. Ale také je lze pojmout levně. I ty přitom mohou být stejně účinné. Jak tuto marketingovou aktivitu začlenit do omezeného rozpočtu?
Jaké levné reklamní předměty volit
Investice do nákladově efektivních propagačních předmětů umožňuje především malým podnikům nebo též neziskovým organizacím s omezeným rozpočtem dosáhnout promyšlených marketingových řešení. Do tohoto segmentu patří položky jako klíčenky, hrnky, psací potřeby nebo třeba držáky na telefony.
Takovéto propagační předměty přitom jednoznačně nemají menší účinek. Napomohou vám vytvořit trvalé propojení s cílovým publikem. Lze je totiž efektivně přizpůsobit vašim potřebám. Můžete je například rozdávat na konferencích nebo veletrzích, možné je zasílání v rámci direct mailových kampaní nebo použití u věrnostních programů.

Reklamní propisky, trička nebo flash disky s vaším logem a názvem firmy mohou vykazovat v rámci marketingu z hlediska účinnosti nebývalý dopad. Nejsou finančně náročné a současně je často vidí mnohem více lidí než pouze původní majitel daného předmětu.
Proč se reklamní předměty vyplatí i s minimálním rozpočtem
Ať už proto, že je používáte i na veřejnosti nebo proto, že je můžete snadno sdílet. Navíc u nich funguje propojení na emocionální úrovni. Všichni se rádi cítíme výjimečně, darování reklamního předmětu tak posiluje vzájemné vazby. A platí to i pro produkty z kategorie levnějšího zboží. Důležitá je hlavně kvalita, stylovost a konzistentní pojetí vůči vaší značce.
Propagační předměty nemusí být drahé, aby byly účinné. Důležité je, že tvoří hmatatelné propojení mezi vámi a vašimi zákazníky. Podobně nízkonákladové promo tak lze považovat za dokonce jednu z nejlepších investic do propagace produktu nebo služby.
Současně je vhodné pamatovat na to, že i s tvůrcem vašich reklamních předmětů je možné se domluvit na výhodnější ceně v případě, že si objednáte konkrétní vyšší počet kusů. Také UniMark vám v tomto směru dokáže vyjít vstříc.